50 млрд для порятунку держави: Те, як "Слуги" відмовляються посилити оборону за рахунок "Великого крадівництва", свідчить, де ця публіка насправді зустрічатиме російську навалу

Зеленський поставив Україну на кон російської рулетки. Якщо Москву стримають, "слуги" наб'ють кишені ще десятками мільярдів з "Великого крадівництва". У випадку навали втечуть закордон, і у ситій безпеці бідкатимуться про трагедію мільйонів співгромадян

Зеленський і його слуги відмовляються забезпечити адекватну підтримку оборонного сектора перед загрозою самого існування нашої незалежної держави. Безвідповідальна влада, найнекомпетентніша за всі 30 років новітньої історії України, поставила свої неправедні доходи (вкрадені у нації через влучно визначене "Велике крадівництво", митні оборудки, списання наближеним "неолігархам" багатомільярдних боргів) вище ризиків втрат нових територій, гибелі тисяч і тисяч українських вояків та цивільних, у тому числі жінок, дітей, літніх людей.

Кожна гривня з запитаних "Європейською солідарністю" 50 млрд перерозподілу держбюжету на 2022 рік може виявитись критичною, щоб при всій допомозі Заходу та жертовності простих українців стримати навалу найнебезпечнішої Орди сучасності, не дати прорвати греблю спротиву потоку смерті та хаосу, котру несе відроджена Імперія Зла.

Не може держава, що опинилась під загрозою знищення витрачати на будівництво доріг, більше ніж на свою оборону. Ця проста істина зрозуміла кожному адекватному громадянину. Однак відкидається Зеленським і його безвідповідальними слугами. Пояснення може бути лише одне: вони не збираються ділити страшну долю, на котру прирікають народ, що довірився цій владі

І якщо ми, громадяни, ті хто живе і збирається надалі жити на своїй землі, не зможемо організуватися і справити належний тиск на Володимира Зеленського та його оточення, де, судячи з останніх подій заправляють зрадники та мародери, врешті будемо самі винні у можливій трагедії.

Хочу навести деякі цифри, котрі пояснюють позицію Петра Порошенка, партії "Європейська Солідарність" та всіх тих, хто у Верховній Раді пристав до нашої пропозиції.

Державним бюджетом на 2022 рік на потреби Міністерства оборони України передбачено 133.488.435.00 грн.

При цьому на оплату праці військовослужбовцям виділено 61.707.408,2 тис грн., а на розвиток, закупівлю, модернізацію та ремонт озброєння, військової техніки, засобів та обладнання виділено 28.438.101,8 тис грн.

Варто зауважити, що заплановані 133,5 млрд грн. – це лише близько 60% від того, що просило оборонне відомство на 2022 рік. Зокрема у пропозиціях, направлених Міноборони до Міністерства фінансів йшлося, що на запровадження нової системи грошового забезпечення необхідно передбачити додаткові 39,78 млрд грн. Загалом на 2022 рік відомству потрібен бюджет у 238 млрд, проте Уряд був готовий виділити та по факту виділив лише половину цієї суми.

Передбачених Державним бюджетом України на 2022 рік коштів вистачить лише, щоб утримати грошове забезпечення військовослужбовців на рівні 2021 року і попередніх років, без збільшення його рівня від 2019 року.

У зв’язку з ганебним фінансовим становищем військові почали реєструвати петиції, адресовані Президенту України щодо негайного виправлення цієї ситуації. Проте грошове забезпечення рядового та молодшого офіцерського складу, зокрема, продовжує залишатися на рівні, який не забезпечує розміру навіть середньої заробітної плати по країні.

Водночас асигнованих сум украй бракує для того, щоб забезпечити закупівлю новітніх зразків озброєння, фінансування замовлень на вітчизняних підприємствах (у першу чергу у виробників ракетної галузі), створення стратегічних запасів для ЗС України (продовольства, палива, боєприпасів, засобів індивідуального захисту (бронежилетів, шоломів) тощо).

«Європейська Солідарність» запропонувала законопроект №6542, яким передбачається звести витрати на інфраструктурні проекти («велике крадівництво») до рівня 2019 року, задіяти минулорічний подарунок МВФ – і зібрати 50 мільярдів гривень для потреб оборони. Ці кошти необхідно спрямувати:

21,5 млрд грн – на підвищення грошового утримування військовослужбовців з розрахунку в 40 тис грн. Це дозволить залучити на службу ветеранів, які забезпечать різке зростання боєздатності українських бригад. При цьому термін найкоротшого контракту замість трирічного варто знизити до півроку – щоб залучити ветеранів саме на найгарячіший період.

28,5 млрд грн – додатково на розвиток, закупівля, модернізація та ремонт озброєння, військової техніки, засобів та обладнання. Це вдвічі підвищить нині виділені кошти за цією програмою.

Зазначені видатки плануються спрямувати на замовлення новітніх зразків озброєння, закупівлю на вітчизняних оборонних підприємствах замовлень, зокрема попередніх років, створення у ЗС України стратегічних запасів воєнного часу (продовольство, паливно-мастильні матеріали, ракети і боєприпаси, речове майно, озброєння і бойова техніка, засоби індивідуального захисту (бронежилети, шоломи) тощо).

Притому 3 млрд грн необхідно спрямувати на термінові закупівлі предметів та запасів забезпечення, формування мобілізаційних резервів для гарантування потреб мобілізації резерву першої черги Збройних Сил України, в тому числі підрозділів Сил Територіальної оборони.

Крім цього, для потреб організації територіальної оборони проєкт зобов’язує Кабінет Міністрів України протягом десяти днів з дня набрання чинності цим Законом забезпечити виділення з резервного фонду Державного бюджету України 300.000 тис. гривень.

Але «слуги» безвідповідально відмовляються і від мобілізації українських ресурсів, не підтримавши терміновий розгляд проекту 6542, і від фахової допомоги.

Абсолютно непрофесійно перешкоджати міжнародній діяльності Петра Порошенка – особливо коли він запрошений на форуми високого рівня НАТО і ЄС.

Міжнародні партнери запрошують Петра Порошенка на форуми високого рівня, де його дипломатичний хист допоміг би ще збільшити підтримку України.

Практично половина опитаних вважають справу проти Порошенка політичним переслідуванням. А серед добре поінформованих про цю «справу» вважають її політичним переслідуванням 58%. До речі, більшість опитаних вважають зусилля Зеленського щодо захисту країни недостатніми.

При цьому на "Велике будівництво", лише на загальні видатки Укравтодору у 2021 році становили 156 млрд, або 11% від усього державного бюджету України, з котрих, за підрахунком незалежних експертів, близько 30-35% становила корупційна складова "Великого крадівництва". Такої частки держбюджету Україна раніше не інвестувала у жодну галузь економіки.

Головний тренд ухваленого держбюджету-2022 – фінансування "великих проєктів" президента Зеленського, яких з кожним роком стає все більше. Ідеться про "Велике будівництво, та про нові проєкти: "Велика термомодернізація" (яка коштуватиме близько 100 млрд грн найближчі три роки), державна авіакомпанія УНА або "Президентський університет".

Так Кабінет Міністрів України у доопрацьованому до другого читання законопроекті про держбюджет на 2022 рік збільшив бюджет державного дорожнього фонду до 86 млрд грн.

Опублікував: Ростислав Павленко

Інші публікації автора

GAME OF CHICKEN / ГРА В БОЯГУЗА

четвер, 21 листопад 2024, 22:25

Демонстративний запуск росіянами балістичного носія ядерної зброї по Україні, відповідні попередження посольства США напередодні, повернення ядерної риторики у марення кремлівських безумців, – викликають в памʼяті суспільствознавчі студії. "Текст трохи...

"Вони нічого не зрозуміли і нічому не навчились"

вівторок, 29 жовтень 2024, 23:30

Шарль Моріс де Талейран-Перігор – французький політик, визнаний сучасниками як витончений дипломат і інтелектуал. Його крилата фраза якнайкраще описує ситуацію з нинішньою владою в Україні. Реально, іноді б краще зелені мовчали. Хоча ні. Як же ж тоді ї...